Canon LEGRIA HF M52 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon LEGRIA HF M52 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

phw777 11-07-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

De beeldkwaliteit is erg goed, vooral bij opnamen in het donker.
De camera heeft zeer veel mogelijkheden, zoveel dat ik deze nog lang niet allemaal heb uitgeprobeerd.
Er is een zeer omvangrijke (uitgeprinte) handleiding.

Pieto69 29-05-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Deze,eerste,video camera heb ik gekozen op grondt van gebruikers informatie.Er waren al regio "nieuwste"modellen maar toch dit model gekocht.
Nou ik moet zeggen tot op vandaag geen spijt van.Heb hem voorlopig als beginnend filmer op auto staan en ben voorzichtig aan het uitproberen.
Beeldkwaliteit en gebruiksgemak toppie, ik verbaas me elke keer weer van het uitstekende resultaat,keischerp. Ik film uit de hand en dan is 10x zoom voor mij o.k.
Vormgeving vind ik niet zo belangrijk en degelijkheid even afwachten.

aloft18 24-05-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Echt een allround kamera met als eigst ongemak de bediening, maar dat hebben tot nu toe al dit soort camera;s
Het zou zo moeten zijn dat je de footage schiet zonder poespas en pas thuis de effecten toe past zonder he bronmateriaal te beschadigen.

Gymnasium-Apeldoorn 21-05-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Zeer mooie camcorder,gebruiksvriendelijk en op en top
goed.
zeer mooi pakket met 4GB extra en een draagtas.
full HD 1080 voor een perfecte beeld kwaliteit.

Cees L. 20-05-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

De geluidskwaliteit vind ik matig, maar ik had niet anders verwacht, gezien de prijs.
De beeldkwaliteit is gewoon goed.
Het gebruiksgemak (alles bedienen op het touchscreen) valt tegen als je in heel helder licht werkt, vanwege de spiegeling. Afgezien daarvan is de doolhof aan bedieningsmogelijkheden eerder een nadeel dan een voordeel.

teso 21-05-2014

De geluidskwaliteit leek mij aanvankelijk ook aan de matige kant. Echter: de HF M52 kent (ongebruikelijk bij soortgenoten) zeer veel geluidsinstellingen. Voor de meeste omstandigheden is met een juiste instelling een ZEER GOED resultaat te bereiken.

Pieto69 25-03-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Ben nog volop aan het uitproberen wat de veeeeeele handinstellingen betreft.Filmt nu op AUTO maar ik vind hem grandioos,ligt Qua omvang stevig in de hand, beelden zijn super,bediening "kind kan de was doen",is nu een aanbieding met prima tas+geheugen kaartje.

Gottmers 13-02-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Wat proefjes gedaan ik heb pas twee weken: uitstekend beeld en geluid een aanrader. Ik heb een Sony maar dit is wel wat anders! Nu nog heel veel lezen en uitproberen.

Groetjes.

berrie hommel 04-02-2014
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Zeer mooi beeld, filmt makkelijk, batterij steekt wat uit is niet zo heel design maar daardoor kan je wel langer filmen als andere film camera's. Vind het alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit. Maar naar wat google toch online gevonden. Zeer veel mogelijkheden. Ook makkelijk aan te sluiten via HDMI. Tevens 32 mb intern geheugen waar je lekker lang op kan filmen. Tot opheden tevreden.

Me 1964 27-12-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

compacte camera en prettig door het gebruik van een SD kaart. Gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik ook als je voor het eerst mee moet werken. Min puntje: de dikke batterij en deze kan je niet los van de camera opladen, Jammer! Verder prima apparaat.

Ressel 26-12-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Veel en veel mogelijkheden maar vooral: je kunt er heel eenvoudig meteen opnames mee maken. Zelfs zonder de gebruiksaanwijzing door te nemen.

Happy Canon 21-12-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

It is a nice video camera. I use it very frequently. Low noise, quick AF speed. But I never use the wifi, because there is no app for android phone.

Frederikus 29-09-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Proefopnamen zeer geslaagd: makkelijk muziek toevoegen, beeld op HDTV prachtig, lekker klein en licht, duizelingwekkende mogelijkheden, maar gelukkig ook auto-instelling met zeer veel functies. Minpunt: plotselinge forse prijsverhogingen.

fam.van willigenburg 18-08-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Ik vind het een prachtige camera en niet zwaar
alleen mic ruim 200 euro en baterij ook 100 euro erg duur

teso 23-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Beeld: uitzonderlijk goed, ook bij zeer weinig licht. Geluid: zeer veel instellingen mogelijk, ook voor externe microfoon. Minpuntje: geen standaard accessoireschoen.
Gebruiksgemak: het menu vergt enige gewenning, maar na enige tijd is er toch goed en snel mee te werken. Dat geldt ook voor de beeldstabilisatie: uitstekend resultaat, mits met de juiste instelling.
Prijs/kwaliteitsverhouding: zeer goed.

wilmfilm 23-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

het apparaat ziet er mooi uit, heeft een prima beeldkwaliteit en ontzettend veel mogelijkheden 9wel even wennen).

Joerie123 15-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Ik heb nu deze camera een paar weken in mijn bezit en ben erg te spreken over de mogelijkheden die op de camera zitten. Ze zijn makkelijk te vinden in de menu's en e gebruiken. Vooral het schrijven in je film vind ik super. Ook de beeld- en geluidskwaliteit zijn super. Hele scherpe beelden met mooie geluiden. Prettig dat je snel kunt wisselen in opname vorm. Zodoende kan meteen de film op you tube of facebook. Ook de wifi en de dlna werkten meteen op mijn tv en computer. Dit was makkelijk te installeren en sprak voor zich.
Het enige wat ik wat minder vind is het touchscreen. Je moet erg hard duwen om iets te activeren. Het zou prettig zijn als er meteen een reactie komt, nu moet ik soms wel twee keer drukken.

Ik heb nu al zin in mijn vakantie om mooie films te maken!

PB62 10-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Mooie beeldkwaliteit, met name ook bij situaties met weinig licht. Groot intern geheugen, maar ook makkelijk uit te breiden met SD-kaart. Licht in gewicht en makkelijk mee te nemen. Losse Canon-accu's zijn wel erg prijzig. Alternatieve versies zijn op internet moeilijk te vinden.

Andrzej 06-07-2013

belangrijkste voordelen
- Zeer eenvoudig te bedienen camera, zelfs voor een beginner,
- Zeer lichtgevoelige lens en beeldsensor, goed uit de video's opgenomen in de avond en 's nachts,
- Zeer rustige en goede batterij
- Geheugen 32 GB is voldoende voor de hele vakantie, kunt u een extra 64 GB SD-kaart toe te voegen,
- Zeer eenvoudig menu gids

Hendriks L 03-07-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Beeldkwaliteit is super mooi, super scherp en mooie kleuren. Ziet er goed uit, zit stevig in elkaar en werkt super simpel via het touchscreen scherm.

Goeie en snelle autofocus en mooie beelden ook in het donker.

fam.van willigenburg 30-04-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Even wennen aan het compakte van de videocanera maar eenmaal gewend geweldig, ik was gewendt aan de mv630i maar dit fijn filmen met de hf m52
zeer tevreden

de Boed 28-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Mooi compacte camera met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ben er zeer tevreden mee!
Vooral de beeldkwaliteit is bijzonder mooi. Ook op afstand, na inzoomen, blijft de kwaliteit erg goed. Ook zonder statief

Shamir 23-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Beetje onwennig met de camera, maar gezien de gemak in gebruik zal ik snel wennen! Qua design mooi, jammer dat de originele tas niet perfect om de camera heen past als de accu op de camara zit.

drs JG Wolf 14-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

De Legria HF M52 heeft heel veel mogelijkheden, maar door de uitgebreide en overzichtelijke gebruiksaanwijzing raak je snel vertrouwt met de vele toepassingen.

GillesvdHoven 04-01-2013
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

Batterij zit geklikt aan de achterkant dat komt een beetje knullig over. Jammer dat er geen losse batterijlader bij zit, je moet de batterij dus altijd via de camera opladen.

Peter Derks1963 18-12-2012
Geschreven voor: Canon LEGRIA HF M52 zwart

direkt uit de doos na opladen accu probleemloos gebruiksklaar. zelfs een digibeet heeft feitelijk de handleiding niet nodig. wifi werkt geweldig en eenvoudig met mijn NAS server en ook koppelen met ipad is geniaal